Що таке локальне SEO і як його використовують

Локальне SEO відрізняється стратегією і фокусом від оптимізації сайту в широкому сенсі. Адже мета локального SEO — залучати клієнтів, які шукають товари або послуги в конкретному регіоні, місті або навіть районі. Локальне SEO використовують компанії, які мають фізичну адресу або пропонують регіональну доставку. Наприклад, якщо ви маєте кафе в Києві, ви можете використовувати SEO просування сайту в Києві, щоб з’явитися в топі пошуку за запитами типу “кафе Київ” або “смачна кава поруч”.

Локальне просування сайту

Проте якщо ви не фахівець, іноді простіше й результативніше просто замовити SEO просування сайту в Києві  https://ideadigital.agency/promo/seo-kiev/, адже SEO-спеціалісти, як Idea Digital Agency, вже мають досвід у розробці локальних стратегій і знають, як шукають інформацію локальні користувачі. 

Як же оптимізувати сайт для локального пошуку? 

Чинники, що впливають на локальне SEO-просування

локальне seo

Передусім для успішного локального SEO-просування потрібно враховувати низку чинників, таких як:

  • релевантність вашого сайту до запиту користувача. Це означає, що ваш вебмайданчик має відповідати інтересам і потребам аудиторії. Наприклад, якщо ви власник ресторану в Києві, ваш сайт як мінімум повинен містити інформацію про меню, години роботи й основні події, пов’язані з рестораном. 
  • наближеність вашого інтернет-майданчика, а отже фізичної адреси, до користувача або до локації, яку він вказав у своєму Google-запиті. Тож на сайті ви маєте вказати адресу свого ресторану в Києві;
  • авторитетність, хороша репутація й популярність сайту серед користувачів і пошукових систем. Відгуки і рейтинги про ваш ресторан піднімуть авторитет як серед користувачів, так і в рейтингу Google-видачі.  

То як зробити сайт цікавим і важливим для вашого майбутнього клієнта і як вдало просувати свою локацію в мережі? Потрібно “прокачати” внутрішню оптимізацію.  А для цього використовують окремі методи просування сайту.

Основні методи внутрішньої оптимізації сайту

vnutrishna optymizacziya sajtu

Внутрішня оптимізація сайту — це поліпшення технічного стану, структури і змісту сайту для покращення пошукового ранжування. Основні кроки внутрішньої оптимізації для локального просування веб сайту включають:

  • застосування ключових слів, пов’язаних з вашою локацією, у заголовках, текстах, мета-тегах і URL-адресах сторінок вашого сайту;
  • створення інформативних і цікавих заголовків (H1-H6), які вказують на тему і мету конкретної сторінки сайту;
  • розміщення унікального і цінного контенту, який задовольняє запити користувача і демонструє вашу експертизу;
  • оптимізація швидкості завантаження сайту, зменшення розміру файлів і кешування;
  • підтримка адаптивності сайту до різних пристроїв і роздільної здатності екрану;
  • використання схеми розмітки (Schema.org) для структурування інформації про компанію, продукти, послуги, відгуки й інше.

Корисними для локального просування сайту будуть й окремі пропозиції від Google.

Локальне СЕО за допомогою Google Мій бізнес

Google Мій Бізнес

Google Мій бізнес — це безкоштовний інструмент від Google, який допомагає показати свою компанію локальним клієнтам, що шукають товари або послуги з вашої галузі. Ви можете створити і керувати профілем своєї компанії в пошуковій системі й на карті. Щоб ефективно скористатися Google Мій бізнес, потрібно:

  • зареєструвати і підтвердити свою компанію в Google Мій бізнес, вказати актуальну інформацію про назву, адресу, телефон, години роботи, категорію та іншу;
  • додати фотографії, відео, опис, посилання на сайт і соціальні мережі своєї компанії — це додасть привабливості й надійності серед користувачів;
  • отримувати і відповідати на відгуки від клієнтів, які залишили їх у вашому профілі в Google Мій бізнес. Відгуки покращують репутацію і демонструють вашу експертизу і якість обслуговування;
  • аналізувати статистику про те, як користувачі знаходять і взаємодіють з вашою компанією в Google Мій бізнес. Ви можете дізнатися, скільки разів вони переглядали ваш профіль, натискали на посилання або телефонували вам.

Висновки: кому варто використовувати локальне SEO

SEO просування

Локальне просування сайту — це потужний спосіб просування свого бізнесу в інтернеті, який допомагає залучати лояльних і цільових клієнтів з вашого регіону. Локальне SEO варто використовувати тим компаніям, які потребують географiчної прив’язки або мають фiзичне розташування. 

Якщо ви хочете розвивати свій бізнес на місцевому ринку, локальна SEO оптимізація сайту допоможе вам залучити аудиторію та перевершити конкурентів. Хоча локальне SEO вимагає окремої стратегії просування вашого вебмайданчика, але результат буде значно ефективнішим, адже враховуватиме особливості регіону і вашого бізнесу.