Як не помилитись у виборі інтернет-провайдера

На роботі, на відпочинку, вдома та навіть на навчанні – нам всюди потрібен інтернет. Від нього сьогодні залежить не тільки наше спілкування у соціальних мережах або розваги. Після карантину багато хто повністю перейшов на віддалену роботу, те саме стосується і навчання. Тому так важливо, щоб зв’язок був якісний цілодобово, швидкий, вигідний. Це легко перевірити, якщо підключити домашній інтернет в Мостиськах. Гарантована якість позбавить вас зайвих проблем.

Про що потрібно дізнатись від компанії

Для того, щоб привести до ладу багато пропозицій від різних провайдерів, необхідно створити для себе певний перелік того, що важливо уточнити у кол-центрі або на сайті:

  • Мета. Вона визначає багато інших параметрів та мінімальну для комфортного використання швидкість. Для офісу на кілька десятків комп’ютерів вона буде в рази більша, ніж для двокімнатної квартири, де до мережі під’єднано ноутбук, телевізор та 3 телефони. Тарифи, розмір абонплати впливають на показники. Робота та навчання задовольнить 50 Мб/с, перегляд фільмів у високій якості  вод сотні, а якщо вдома у кожного є ПК, телефон, пара телевізорів, планшети та інше, тут варто замислитись про 1 Гігабіт;
  • Тип підключення (дріт або вайфай). Шнур може бути мідним або оптичним, його підключають напряму до комп’ютеру або роутеру, що буде потім роздавати сигнал (він, до речі, теж має відповідати швидкості каналу та пропускній можливості);
  • Кількість пристроїв або споживачів. Ширина каналу, який заходить до квартири або приватного будинку ділиться на всі гаджети, які будуть використовувати інтернет. Більша кількість – нижча швидкість для кожного. Перевага надається  одному типу, який встановлюється за допомогою налаштувань на роутері;
домашній інтернет
  • Які оператори заведені поблизу. У багатоквартирні споруди заходить 2-3 оператори щонайменше. З приватним сектором справа складніша, особливо, якщо район віддалений від центру та щільно населених зон. В разі бездротового з’єднання за допомогою антен, швидкість буде нижча та менш стабільна, будуть сильно заважати погодні умови, будівлі на шляху сигналу та електромагнітні випромінювання, радіохвилі;
  • Обслуговування. Сюди відноситься тариф, надані можливості, додаткові послуги, якість технічної підтримки, інформація про середній час ремонту (проблему вирішать в межах вашого будинку за 1 день, кілька годин або доведеться чекати тиждень), особливості підключення;
  • Рейтинги, відгуки. Звертайте увагу на «живі», реальні відгуки людей, а не красиві, правильні, ідеальні та майже завжди позитивні проплачені фрази. Часто справжні клієнти коротко описують свій випадок, проблему, ситуацію та пропонують власний висновок щодо якості обслуговування.

Перш, ніж прийняти остаточне рішення, зважте всі можливості, переваги, недоліки кожної компанії. А вже потім обговоріть з оператором саме ваш випадок.