Облік торговий і складський в продуктовому магазині

Облік торговий і складський в продуктовому магазині

Продуктовий магазин відрізняється великим асортиментом товарів, тому правильний та ефективний складський облік є ключем до успішного управління запасами та контролю бізнесу.

Облік в продуктовому магазині має свої особливості та питання, котрі потребують швидкого та зручного вирішення. Проаналізувавши ринок з продажу продуктів, можна зіштовхнутись з наступними потребами:

  • облік з розподілом товарів за категоріями;
  • відстеження термінів придатності продукції;
  • запровадження акцій та знижок;
  • продаж вагового товару;
  • робота з касою для швидкого обслуговування клієнтів;
  • інвентаризація великої кількості товарів.

З метою вирішення усіх цих завдань було створено українську платформу для обліку Skynum. Вона є професійним рішенням для продуктових магазинів зручною для управління запасами, обліку та роботи з клієнтами.

У цій статті ми розберемо базовий функціонал платформи Скайнум та продемонструємо яким чином дана програма зробить облік продуктового магазину більш ефективним.

Облік торговий

Складський облік в продуктовому магазині

Продукти, як товар, мають ряд особливостей, котрі треба враховувати при обліку. На платформі Skynum облік можна вести як продуктів від постачальників, так і виготовлених самостійно. Для цього в Скайнум передбачено функціонал виробництва, котрий дозволяє обліковувати процес виготовлення.

Перше питання – як зберігати інформацію про товари? Усі продукти мають власні картки товару, котрі знаходяться в картотеці. Картотека – це асортимент продукції, яку має ваш магазин.

За потреби картотеку можна структурувати, виділивши категорії та підкатегорії і використавши власну ієрархію товарів. Наприклад, категоріями можуть бути овочі, фрукти, крупи, солодощі, напої, а далі кожна категорія може мати свою структуру. Зі Skynum організувати асортимент максимально просто.

Облік продуктів потребує відповідного спеціального функціоналу. Для зручності ми зробили огляд на найпопулярніші можливості Skynum, що точно стануть у нагоді у програмі для обліку в  продуктовому магазині:

  • В системі Скайнум доступний облік в різних одиницях виміру – штуки, кілограми, грами, упаковки та інші. Це особливо зручно при продажі вагових товарів. До речі, для реалізації вагового товару в касі від Скайнум є синхронізація з вагами.
  • Ще один важливий функціонал – облік за терміном придатності. Платформа Skynum дозволяє відстежувати терміни придатності продукції та підтягує для продажу ті товари, в яких терміни найближчим часом закінчаться. 

Ну і звісно не обійшлось без базових стандартних функцій – переміщення товарів, створення відповідної документації, формування статистики по внесених змінах. Таким чином за допомогою платформи Skynum облік в продуктовому магазині буде працювати на максимум.

облік складський

Продаж продуктів в продуктовому магазині через Skynum

Крім ведення обліку, в системі Скайнум ще наявна робота з продажами. Є базовий спосіб, як провести реалізацію продуктів через Skynum – використання каси Скайнум.Каса.

Скайнум.Каса – це можливість продавати продукти в магазині з видачею чеків та швидкою реєстрацію операцій.

Скайнум.Каса має інтеграції з програмними реєстраторами розрахункових операцій, котрі дозволяють одразу фіскалізувати чеки та відправляти їх в податкову службу.

При роботі зі Скайнум.Каса можна під’єднати товарні ваги, котрі допоможуть вам з швидкою реалізацією вагового товару.

Якщо ж ви маєте бажання збільшити продажі та розпочати продаж ще і в Інтернеті, то на платформі Skynum можна скористатись конструктором онлайн-магазинів або інтегрувати ваш Інтернет-магазин з платформою. Таким чином ви без спеціальних знань можете створити Інтернет–магазин.

облік в в продуктовому магазині

Програми лояльності в продуктовому магазині в Skynum

Створення клієнтської бази дозволяє отримати більшу кількість покупців та зробити їх постійними, що є актуальним при продажі продуктів через великий рівень конкуренції. 

Якщо ви бажаєте започаткувати програми лояльності для свого магазину, то в системі Skynum можна створити клієнтську базу з даними про останні покупки, персональну інформацію, важливі дати.

Все це особливо добре підтримується з використанням програм лояльності. В Skynum доступна бонусна та дисконтна програма лояльності, а також фіксовані знижки та спеціальні пропозиції. Саме тому ви зможете запускати сезонні розпродажі, акційні продажі та окремі ціни для певних груп покупців.

В Скайнум.Каса підтримується використання дисконтних карт, тому ваші продавці зможуть швидко підтягнути бонуси та знижки покупця.

Підведемо підсумки, ефективний облік в продуктових магазинах є основою успішного бізнесу. Для покращення рівня обліку використовують сучасні програми, адже вони допомагають тримати все під контролем.

Платформа Скайнум робить процеси обліку простими та зручними для всіх видів продуктових магазинів – мінімаркетів, місцевих крамниць, великих мереж або магазинів з власного виробництва харчових продуктів.

Відкрийте для свого продуктового бізнесу нові можливості обліку разом зі Skynum. Для нових клієнтів платформи діє спеціальна пропозиція – один місяць безкоштовного використання програми Скайнум після реєстрації на сайті – skynum.ua.